No niin. On nyt virallisesti avattu blogi. Humalaspäissään siskon kans puhuttiin että olispa hauskaa pitää yhteistä blogia. Kertoa kaikenlaista mitä on tullu seikkailtua. Saadaanpa sitten rauhassa kertoa mitä elämä oikeesti on, kaikkine sekoiluineen. Niinpä...kaikki mitä tänne kirjoitetaan on totta. Heh.

Eli minä olen isompi sisko 34 vuotias naisen alku :) Olen asunut englannissa nyt vuosia, sitä ennen tuli reissailtua ympäri maita ja mantereita. Ja juuh pojat olen sinkku...kele. Ja pikku sisko tuli tänne vuodeksi katselemaan maailmaa mun kantilta ja hauskaa on ollut. Monta seikkailua on jo jäänyt kirjoittamatta. Mutta lopuista kirjoitellaan kyllä...

Luulen että ei tätä blogia varmaan kukaan lue, mutta onpahan jotakin meidän omaksi huviksi, päiväkirjaa kun ei enää tuu kirjoiteltua.

Ja ajattelin kirjoitella nimimerkillä Pilvi Päivikki