Taas Suomessa takaisin. Ensimmäisenä tutut tietenkin haluavat näyttää mitä kaikkea hienoa suomessa olikaan- kuten kesämökillä ryyppääminen, saunominen, marjojen poimiminen ja kinttupoluilla tarpominen. Ainut asia jonka kumminkin pystyin huomaamaan jokaisessa suomalaisuuden kohokohdassa oli se että joka paikassa on niin perkeleen hiljaista ja tylsää. Ihmisillä on yleensä kaksi ratkaisua tylsiin hetkiin. Toinen on television katseleminen ja toinen on ryyppääminen. Minä  sen sijaan aloin kutoa villasukkaa. Väkisinkin hiipii mieleni sopukoille epäilys siitä onko Suomi nyt kumminkaan niin hauska paikka elää.

Olen myös ollut lähes kolme viikkoa ilman seksiä. KOLME helvetin pitkää viikkoa. Jätin tuon englannin Urhon Englantiin, ja palasin suomen Urhon (Janin) kanssa Suomeen. Janin kanssa en kumminkaan ole pystynyt tekemään mitään, koska tunteeni Stepheniä kohtaan ovat niin paljon voimakkaammat nyt. Ja en halua muutenkaan antaa Janille väärää kuvaa siitä mihin suuntaan haluan suhteemme menevän. Joten urheasti pakenin vain sukuloimaan ja tyydyin oman käden oikeuteen aina kun panetti.

Olen ollu Suomessa vain viikon verran, ja kutsuja pikaiselle panolle on jo ehtinyt tulla neljältä eri mieheltä. Neljältä mieheltä, jotka olen tuntenu vuosia. Mikä ihme näihin äijän reppanoihin on tullut? Ja miksi he haluavat kertoa kaikki syvimmätkin fantasiansa juuri minulle? Herra A tykkää tavallisesta sunnuntai seksistä, ilman mitään sen kummempia esileikkejä. Herra B tykkää kiinnijäämisen uhasta- mitä suurempi todennäköisyys siitä että joku näkee sitä enemmän hän kiihottuu. Ja musta minihame stayup sukilla on kuulema kova juttu kanssa. Herra C pitää ihan liian paljon seksistä vakituisessa suhteessa, eli ensimmäiseksi hän kertoo minulle että taitaa olla rakastunut ja haluaa mennä naimisiin (vaikka siis ei ole nähnyt minua kolmeen vuoteen) ja kun ehdotan että eikö voitaisi vain panna näin aluksi, niin kiinnostus laimenee. Herra D taas tykkää alistaa naisia (haluaa tulla kutsutuksi Herraksi ja kutsua naisiaan nartuiksi). Hän pitää siitä että saa sitoa naisen kaualpantaa. laittaa tämän polvillee ja piiskata vähän jos nainen ei tottele. Siis hui! Joko liian tylsää tai ihan liian villiä. Kyl ne englantilaiset tais sitte loppupelissä olla aika normaaleja... Haluun takasin!

-Tuulikki-